7 aylık ve gündüz sürekli mızmız hep ağlama modunda. Oyun oynarken gülerken peşine ağlama devreye giriyor ne yapsam memnun edemiyorum artık yoruldum dermanım kalmadı büyüdü daha güzel olur derken daha berbat oldu herşey diş mi çıkartcsk bilmiyorum ama bakıyorum kabarıklık da yok diş gelecek gibi de değil napıcam bilmiyorum böyle olanınız var mı