merhaba öncelikle oğlum 9 aylık bir haftadır kollarında geçmek bilmeyen kızarıklık mevcuttu ben ilk başlarda sinek ısırığı zannettim ama alerji mi acaba diye de içim içimi yiyordu bugün doktora götürdüm sinek ısırığı dedi yumurta yediriyo musun sabahları diye sordu evet yediriyorum her gün düzenli bir şekilde yumurta yedirme belli bir süre dedi ilaç yazdı ama ben şimdi kara kara düşünüyorum ben bu çocuğa ne yedireceğim sabahları yumurtasız fikri olan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🩷