uykusuzanne__ ben patatesleri halka halka hafif kalın dogruyorum canım çok az bir haslama yapıyorum ama kısa süre
Sonra ocakta soğan kapya biber ve ıspanagi biraz kavuruyorum
Alta patatesi üste de ıspanagi koyuyorum üstüne besamel sos kaşar peyniri fırına veriyorum