sadbut depoyla görüşmüş eczacımız çok zor bulmuşlar 2-3 kutu kadar ama bize asla yetmez. Ay sonu demişler türkiye girişini. Halbuki bu mama alerjen özel bi mama niye stoğu böyle oldu biz çok zora girdik. Bunun tadını zorla sevdirdim diğerlerini kustu hep. Seninde mi alerjen bebeğin ?