mbabygirlm benim arkadaşımın oğlu 3 yaşına girdi çocuk çok uslu öğlen uyur 3 4 saat kalkmaz, hic koşma, ağlama fırlatma kırma huyu yok, annesi kanepede uyur çocuk tek başına saatlerce oynar, dün mesela akşam 10 da uyudu bugün bize geleceklerdi ta öğlen 12 de uyandı. Her yemeği yer 3 yaşında ama görünüş olarak 5 6 yaş gibi duruyor şimdiden 7 yaş giyiniyor çok uysal çok sakin ha var ha yok