Poncikkkk Pişik kremi göğüs ucu kremi bez ıslak mendil deterjan oda kokusu pudralı olan kullanan varmı güzelmi bu ürünler
tonymontana Poncikkkk ben uni baby biberon temizleyici kullaniyordum ama kokusu midemi bulandirmaya basladi babyme aldim daha denemedim uni bitince ona gecicem bir de universitedeyken oda kokusunu kullaniyordum sprey olani dolabima falan sıkıyordum cok guzel kokuyor
suhedaaaaa Poncikkkk oda kokusunu kullanıyorum güzel. Alt açma bezini kullanıyorum. Pamuğunu kullanıyorum bi de arada bulaşık deterjanını alıyorum.
eylina Ben biberon temizleyici, deterjan ve yumuşatıcısını kullanıyorum bebeğimde herhangi bir alerji yapmadı gayet memnunum özellikle deterjanların kokusu yok denecek kadar az.
Aybarsmom__ Bende deterjan ve yumuşatıcısını kullanıyorum çok memnunum beneğimin cildi çok hassas olmasın rağmen bi reaksiyon göstermedi Pamugu ve ince alt degistirme örtüsünü de çok seviyorum diğer sorduklarınızı kullanmadım bilmiyorum
tonymontana Poncikkkk rica ederim alt acma ortusunden de cok memnunum ben ozellikle ince olandan kalin olanini sevemedim😊
patlakprezervatif Çamaşır deterjanı, sıvı ve toz leke çıkarıcılarını ayrıca mama önlüklerini kullanıyorum memnunum
babydila Poncikkkk bende bezini kullandım çok memnundm sızdırma yapmıyordu. Alt değiştirme örtüsüde çok güzel. Yenidoğan ıslak mendili sulu değil oda gayet başarılı 👍🏻