tubayday çocukla her tatil pişmanlıktır ama gitmeden de olmuyor bizim kendi mentalimiz için o tatile gitmemiz gerekiyor 😂 geçen sene tatile gittiğimiz de oğlum 11 aylıktı 5 gün tatilin 3 günü geri dönelim diye ağladım, bu sene 22 aylık geçen hafta 3 günlüğüne gittik yine ilk gün keşke gelmeseydik diye ağladım veeee herşeyi rağmen Eylül ortası Antalya’ya tekrar gideceğiz hiç iptal etmeye niyetim yok kaşınıyorum herhalde gidicem 😂 eşimle yemekleri sırayla yiyoruz mama sandalyesin de durmuyor kendisi zaten çok iştahsız zorla 1-2 lokma yerse yiyor, birşeyle oynaması max 5 dk sürmüyor bir kahveyi bile sırayla içiyoruz siz düşünün. Devamlı koşmak etrafa gitmek eşya karıştırmak istiyor yapma etme durdan anlamaz. Kucakta durmaz inmek ister indiririz kucak ister. Birşeyi tutturdu mu katılana kadar ağlar, hatta yere oturup başını yerlere vurur (tatil de o kalabalığın içinde bunu bile yaptı) herşeye rağmen tatile gidilir efendim 😂😂