alpaslanmom_ benim bebeğimde küçükken çok ağlayan uyumayan bir bebekti. İlk zamanlar annem hep destek olmuştu. İnanın ne gece ne gündüz ne lohusayken hiç uyuduğumu bilmem. İlk 5 ay hastane kontrolü dışında sadece 2 kez dışarı çıkmıştık. Çünkü gittiğimiz her yerde ağlıyordu ve asla uyumuyordu. Oturmaya ve ardından da yürümeye başlayınca hem dışarı çıkmak hem de evde bir şeyler yapmak daha kolaylaştı. Ama hala gece uykuları iyi değil, gündüz uykuları eskiye göre daha iyi. Maalesef elden bir şey gelmiyor. En azından anneniz yanınızdaymış. Bizim yanımızda hiç kimse yok. Annem 5-6 ay kaldı çok yardım etti ama sonrasında tek kalınca çok zorlandım. Ne bir lokma yemek yiyebildim ne dışarı gittim doğru düzgün. Ne uyku uyudum ne duş alabildim. Çok zor dönemlerdi. Şimdi biraz daha rahatım eskiye göre ama hala çok yalnızım çok zorlandığım zamanlar oluyor . Bebeğiniz artık destekli bir şekilde oturabilir. Zaten ek gıdaya başlamak için destekli bir şekilde oturmalı. Oturunca eskiye göre daha rahat edersiniz