Selam anneler, bir arkadaşım var henüz yaşı genç ama hamile kalıyor bebekler tutunamıyor. Şuanda kadar 3 kez kürtaj olmak zorunda kaldı. Folik asit ve kan sulandırıcı kullanıyor fakat hamile olduğunu öğrenmesinin üstünden birkaç hafta geçtiğinde bebekler ya dış gebelik ya da düşükle sonuçlanıyor.
Var mı daha önce bu yollardan geçen?
Varsa önerdiğiniz bir doktor ya da tavsiye var mı?