Kızım 4 aylık birkaç gündür durduk yere çığlık atıyor ama ağlamıyor yaş gelmiyor yani. Eli sürekli ağzında, salyası bayaa akıyor, eline birşey verince ağzına götürüyor acaba diş sancısı belirtisi olabilir mi bunlar? Birde 4. Ay atağı yaşayanlar neler yaptınız acaba🥰