dgltkn Her ay bir aşı şimdide özel aşılara başladık 5 aylık kızım dün menenjit aşısı olduk dünden beri 4 kere calpol verdim evet sağlığı için önemli ama o ağladıkça ben ağlıyorum canı çok acıyor galiba çok huzursuz kendimi çaresiz hissediyorum
hunilimomy dgltkn ilerde ağlamaktan iyidir hastalik süreçleri her zaman daha zor geçmiştir maalesef ki calpol 4-6 saat aralıklarla verebilirsiniz
gizuu1 Calpol değil de fitil sorsan doktoruna ben menenjit aşısından sonra doktorumun tavsiyesiyle fitil koydum 2 kere falan ateş falan kalmadı aşkım oğlumda
aysgll1 dgltkn 7 aylık oğlum pazartesi günü ikinci dozları olduk hem ateş hem huzursuzluğu o kadar çoktu ki ağlamaktan perişan olmuştu. 4 saat aralıklarla calpol verdim ama ertesi güne kadar hep ağladı bir gün sürdü