Bebeğim 5 aylık aile hekimi geçen ay kilosunu iyi dedi ama bu ay sabahları aksama kadar güzel emiyo aksam vakitleri emmeye baslayınca 3 dakika sonra memeyi itiyo kendini geri atıyor ağlıyo ayakta emzirdiğimde susuyo bende doktora sormadan sma isimli mamayı aldım sadece yatarken vermek istiyorum sizce doğrumu yapmışım acil cevapp😘😇😇😇