Kızlar bebeğim 15. Gününde sarılık ve idrar yolu enfeksiyonundan yoğun bakımda yattı çoğunlukla mama ile beslendi sonra beni asla emmedi mamaya alıştı ve geniş uçlu biberonla beslemişler hep İlk hipp kullandık yoğun bakımda da hipp vermişleri sonr bebeğim aşırı kilo kaybetti aptamil kilo yağıyor dediler ona geçtik oda aşırı gaz yaptı ve aşırı kusmaları başladı hipp e geri döndük 1 ayı geçiktir hipp kullanıyorum sadece kabızlığı geçti gaz problemi ve kusmalatımız devam ediyor her mama sonrası 6-7 kez kusuyor bi kaçı çok yoğun bi kaçı az az doktora göründü kilo alımında problem yoksa sorun yok diyorlar ama sürekli kusması psikolojimi bozdu uyurken bile tetikteyim evet zamanla geçicek deniyor ama şu an için benimle aynı durumu yaşayıp azaltan yada kökten çözüm bulan biri var mı lütfen görüp yanıtsız bırakmayın öneriye ihtiyacım var (gazını çıkarmadan yatırmıyorum reflü yatagında yatıyor 20 dakika dik tutuyorum hemen yatırmıyorum)