Evlenmeden önce annemin evi kocamandı. Evlendik yine büyük bir evimiz oldu. Şimdi tayinimiz çıktı doğuya, maddi açıdan rahat edebilmek için lojmanda kalalım diyor eşim ama bir bebeğimiz ve bir köpeğimiz var. Evin videosunu gördüm sadece mutfak tezgahı küçücük doğrama tahtası koyup bişey doğrayacak yer bile yok. Ev 2+1 75m2. Doğuya gidip yine yüksek kiralarda kalırsak hiçbir birikim yapamayız o açıdan lojman mantıklı ama çocuğum içerde rahat koştursun da istiyorum. Bu evi kullanışlı bir hale getirebilir miyim? Sizler nasıl yaptınız, yapıyorsunuz?