3 ay 3 günlüğüz. Bebeği 8.30 9 gibi uyutsam bile yarım saat sonra tekrar uyanıyor. Gece 11 12den önce derin uykuya daldığı çok nadir gündüz uykularını da pek sevmez ama sabahları 10dan önce de uyanmaz genelde. Acaba geç kalktığı için mi böyle oluyor nasıl akşamları derin uykuya geçirebiliyorsunuz? Duş bile aldırsam olmuyor