2 ay 1 günlük kızım şuan memeyi almıyor biberonda da genzine süt kaçıyor şimdiye kadar mememde de kaçtı ne emiyor ne biberon içebiliyor ben ne yapacağımı şaşırdım artık benim gibi olup çözüm bulan var mı 1 numara biberon başlığı aldım ondan da çekemiyor süt hiç gelmiyor çok yoruldum bu beslenme sorunundan