Yesilim23 Kızlar oğlumda el ayak hastalığı oldu su çiçeğinede benziyor yayılıyoda 😭 acaba el ayak hastalığına ne iyi geliyor ???? Kantaron yağı sürüyorum umarım işe yarar bilen varsa yardımcı olursa sevinirim
tkut Yesilim23 benim kızım kreşteyken olmuştu doktor losyon vermişti onu kullaninca geçti sizin doktorunuz krem, losyon vermedi mi
reri Yesilim23 genellikle alerji şurubuyla tedavi edilir. Kaşıntılar azalsın diye sık sık beslemeye dikkat edin bol sıvı alsın antibiyotik kullanılmıyor el ayak hastalığında ama bulaşıcı bir hastalık kesinlikle dışarıya çıkarmayın. Temasta bulunmasın çocuklarla