Ben doğumdan 3 ay sonra adet oldum. Spiralı de adet olduktan 4 ay sonra taktırdım. Bu 4 aylık süreçte düzenli adet oldum. Fakat asla ağrı çekmedim. Spiral taktırdıktan sonra her adet zamanında inanılmaz ağrı çekiyorum. O yüzden geri çıkartmayı düşünüyorum. Adet sancısını gibi sancı veriyor durduğu yerde zaten takanlar bilir takılırken de öyle bir sancı oluyor.