elisa2705 Gamzelikiz_34 4 bence iki kız iki erkek Ay şakamısn bacım sen töbe🤣 1 kafiii bana yetti valla Rabbim olmayana nasip etsin inşallah 🙏
degersizbirhayat_1 Gamzelikiz_34 bence 2 kardeş kardeş benim üç tane üçü de erkek diyeceklerim bu kadar 😂😂
ekdkdkk Kesınlıkle 2 😅 benim 1 tanesuan bazen 2 çocuğu ıster gıbıyım bazen yok ya kafayı mı yedın dıyorum ama kocam çok istiyor
Feyzosumunannesi Gamzelikiz_34 gönül ister tek çocuk,ama yok tek kalmasın yok bilmem ne diye 2 ideal diyorum. 3 yaşında kızım bakalim ikinciyi ne zaman doğururum😞
Cerenncee 1 🤣 benden bu kadar bacikolar size başarılar dilerim. Bebeğim neden kardeşim yok anne diye sorduğunda geceleri 7273737 kere uyandığın için ve iştahsız olduğun için annen tövbe etti dicem