Valide-Ayse-Hafsa-Sultan  Kızlar sağlık ocağına gittim bu seferde kan veremedim saat 10.30 geçmiş veremezmişim ben iki tane test daha aldım biri normal biri erken gebelik testi başka marka yoktu çünkü normalde 7 gün geçti mi üzerinde çıkar diyor diğeri de öyle ama ikisi de negatif bence siz de negatif görüyorsünüz dimi
Pamukhanim_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan negatif çizgi görünmüyor benim 7 gün geçmişti testi yaptığım an hiç beklemeden çift çizgi olmuştu bunda bişey görünmüyor
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Yok dimi dün de negatifti kafayı yiycem bu ayı bi atlatim başka bi şey istemiyorum
MutluPrensesAnnesi Valide-Ayse-Hafsa-Sultan papatya çayı iç tarçın çayı bu ikisi söktürür diye düşünüyorum ❤️
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Pamukhanim_ ya inşallah bir de adet olmayalı 37 gün oldu zaten hiç düzenli değilimdir bazen 40 gün sürer sonra adet olurum
Pamukhanim_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan anladım kesin çıkardı o zaman maydonoz suyu falan denedin mi hemen söküyor ama Emziriyorsan içme sütü azaltıyor çünkü soğan suyuda söküyor bu arada
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan MutluPrensesAnnesi Taftafgiller Orenda_ Yigit_Yagiz_Moms karpuz_ Pamukhanim_ Adet oldum çok şükür ağrım var ama 😅 değer bu korkuyu atlattım ya ekstradan doğum kontrol hapı da kullanılan artık