Bebeğim bırak babayı benim kucağımda bile çığlık çığlığa illa emecek de uyuyacak ben d eşitliyorum ki babası da uyuyabilsin uyku eğitimi istemiyorum önerilmiyor diye eskiden ne güzel uyandı mı gece kucağıma alır dolanırdım dalardı şimdi çığlık çığlığa gece her uyandığında yine meme alışacak diye korkuyorum