minikurabiyeninannesi birisinden destek gormek icin cocuk yapilmaz. Aaayhhh ne alaka ben destek mi bekledim diyeceksin. Evet , beklemissin ki post acmissin burda cicegim. Ben anami babami tanimiyorum rahmetli olmuşlar . Kv desen 60 yasinda ama beyin yasi 13. Ergenlikten cikamamis. Cocuk bak dedigimde ıhhh dizim agriyor der, aksama kadar kapi gezer dugunlerde elinde mendil agzini yamulta yamulta halay çeker. Burda forumdaki kadinlarin yuzde 85 i kims3siz tek basina buyutuyor. Cocuk kres okul her neyse iste başlayana kadar rahat yuzü yok sana bilgin olsun. Bi daha da kimseye agiz eğme. Agizlarina laf verme. Aslanlar gibi kimseye tenezzül etmeden büyut cocuklarini. Evet zor . Milletin yolu asfaltken ,senin yolun çakıl taşi ,ayaklarin kanaya kanaya yürüyeceksin ama eninde sonunda bitecek gececek bu gunler.