nuroner bana da çok yüksek gelmedi ıge değeri zaten değer aralığında da en yüksek 17 bizimki 20 ama neden olduğunu anlayamadım farklı bişey tüketmedim birde doğduğundan beri aslında aynı deterjanı kullanıyorum çift durulama da yapıyorum zaten onun kıyafetlerini ayrı yıkıyorum ama sıcakta etkilemiş olabilir diye de düşünüyorum cevabınız içinde çok teşekkür ederim 🌸deri testi yaparlarmı acaba 1 yaşından önce?