Kesinlikle prego. Trendyoldan almıştım. Tam yatış özelliğide vardı tekerlekli, oğlum yedikten sonra yatırıp ileri geri yapıp içinde uyutuyordum☺️ Şuan oğlum büyüdü 22 aylık. Mama sandalyesinden başka yerde yemez.. en alt kademesini kullanıyorum çünkü çocuklar atlıyor mama sandalyesinden. Ve en alt kademesinde olduğu için oğlum gidip kendi oturuyor bende koltukta oturup yediriyorum💁♀️ çok çok tavsiye ederim canım