Pamukhanim_ Kızlar kızımın 1 yaş doğum gününe daha 2 buçuk ay var ama ben şimdiden hazırlık yapmak istedim temudan çilek konsepti balon aldım bu şekilde ama elbisesine kadar veremedim temudan çilekli elbiseler var öyle bişey mi alsam herşeyi çilek olsa yoksa beyaz böyle bir elbisemi güzel olur sizce fikirlerinize ihtiyacım var güzel bişey hazırlamak istiyorum
tospikannesi_ Pamukhanim_ bence beyaz elbise çünkü konsept yeterince renkli çilek çilek elbise de öyle olursa çok karışık görünür
Pamukhanim_ Tombikdonerartikcokpahali bende öyle bişey düşündüm hem üzerinde 1 yazıyor hatırası olur ama çok çilek çilek olmaz dimi
mamylatte Ben de aldığınız şeye göre ilk elbiseyi daha uygun buldum alttaki güzel ama elbise kendini göstermez arka plandan dolayı
mamylatte Pamukhanim_ bir yaşında ya onyğzden dümdüz beyaz olmasa da olur böyle bebeksi şeyler daha hoş olur bence üstteki güzel ya da zemini beyaz ama çilek desenli yani çok karışık olmayan elbiseler daha hoş olabilir bence
Pamukhanim_ tospikannesi_ şunu düşündüm 2 elbise alayım fotoğraf falan çekeriz sonra diğer elbiseyi giyer birisini beyaz sade bişey diğerini çilekli