duruliyasmom peki dış güçlerin şehit sayımızı duyup manşet manşet sevinmelerinimi izleyelim? Hiç bir şehit gizlenmez devlet gizlese halkımız gizli saklı hiç şehit cenazesi düzenleri mi ? Yani burada durup asker eslerimize destek dua edeceğimize oturmuş yine devlet yine siyaset .. ben Suriyelilerin ne halt yedigiyle ilgilenmiyorum ister sevinsinler ister minnet etmesinler bizim derdimiz onlar değil vatanımız lütfen askerlerimizin boşuna pisi pisi ne şehit edilmiş izlenimi vermeyin ya lutfennn. Onlar bu kutsal görevde mübarek gecede şehit oldu lütfen yeter.