Benim de kızım 10 ay 15 günlük. Düzenli yemeğini yiyordu. Hatta yemesi çok güzeldi. Ne olduysa 2-3 haftadır iştahı kapandı. Son 3 gündür neredeyse hiçbir şey yemiyor. Sadece emziriyorum. Arkamı dönsem bile ağlıyor. Sürekli mız mız çığlık atıyor. Alttan üstten 2 dişi çıktı . Görünürde yeni bir dişte yok şişen, patlayan. Umarım atak haftası bitince eski rutine döneriz.