Minnak_mavis Kızlar bebeğim üç günlük.sarılık oranı 7 küsür çıktı , iki saatte bir emziriyptum ama sezeryan olduğum için şu an çok sütüm yok.büyükler tutturdu azıcık şekerli su diye, yapan var mı aranızda ? Ne diyorsunuz
kardelen1209 Minnak_mavis bana hemşire demisti her emzirmeden sonra biberonun yarisi kadar ver diye hastaneye yatsa orda da şekerli su veriyolar dedi ama ben denemedim sık sik emzirirek gecmisti
senemylmz Minnak_mavis hayır canım bebek çok küçük şekerli su ne alaka sen emzirdikce sütün gelir sakın öyle şeyler verme bizimde sarılık 9du ben elimden geldiğince emzirdim sende bol.bol hoşaf kaynat kaynat iç kayısı suyu tahinli helva ye elinden geldiğince de dinlenip uyumaya bak fırsatın varsa bunlar çok güzel süt yapıyor
etuerk Minnak_mavis 7 çok yüksek bir rakam değil 16 dan sonra yatış olur oğlumun mesela 11 di ben hep emzirdim asla öyle şekerli su vs vermedim minnacık midesi var ayrıca ya şekeri kaldıramazsa bunun hesabını kim verecek büyüklerine fazla söz hakkı verme sen annesisin
Kuzularinanasi Minnak_mavis hayir tabiki asla…ne sacma sey yaa seker zehirdir resmen bebege verilmez.su da verilmez 6aydan once .sadece emzirin bol bol.yetmiyorsa mama verin okadar.cahil etrafi dinlemeyin lutfen
alpaslanmom_ kardelen1209 ne kadar cahil bir hemşireymiş benim bebeğim hastanede yattı gözümün önünden bir saniye ayrılmadı ne ara vermişler şekerli suyu boş boş konuşmuş . Sen iyi yapmışsın vermeyerek
Minnak_mavis kardelen1209 ben de emin olamadığım için sormak istedim vermedim tabii inşallah geçer emzirerek
Minnak_mavis senemylmz haklısın canım ama göğüslerim aşırı acıyor hep kremliyorum ona rağmen bazen saatte bir veriyorum umarım acım geçer daha üç günlük yeni diye bu kadar açıyor canım sanırım hoşaf yaptım hep emziriyptum ama rengi bugün daha bi sarı sanki ya da ben öyle görüyorum
alpaslanmom_ Büyüklerine sor bakalım şekerli su tatlı bebeğin kiraz çekirdeği kadar midesini bunla doldursam beni daha emer mi ? Veya şekeri çıksa hastanelik olsa yanında dururlar mı ? Sakın böyle şeylere inanma şırıngayla ile mama ver sık sık emzir
kardelen1209 alpaslanmom_ Serumla şekerli su veriyolarmış hemsire oyle dedi benimde pek inanasim gelmedi o yuzden vermedim hastaneye yatirip niye bir sürü para harcicaksıniz falan diyodu hatta
minnakkofte Minnak_mavis 7 yüksek değil ki hiçbir şey olmaz.besleyin sadece sütünüzü artırmaya bakın.hic gelmiyorsa mama verebilirsiniz eds ile.şeker vermeyin asla yazık bağırsaklarına
senemylmz Minnak_mavis evet daha yeni diye goguslerin acıyor bı kaç güne geçecek biraz sabret benim göğüslerim de öyleydi düzeldi 25 günlük olduk bile :)