miranaras1 Devlette yaptım kaldı evet 20 gün oldu doğum yapalı hala bel ağrısı çekiyorum üstelik sol kasık ağrısı da çekiyorum hareket ederken zorluyor bazen beni kasığım
kkbb367 miranaras1 bende devlette yaptım artık gıbı degılde kalkarken tutulma gibi oluyor yasa agır bisey taşırken
kkbb367 cimcime1018 bende devlette yaptım artık gıbı degılde kalkarken tutulma gibi oluyor yasa agır bisey taşırken nasıl gectı canim ne yaptn
cimcime1018 kkbb367 Hiç bişey yapmadım canım kendiliğinden geçti. Çok geçmiş olsun umarım seninki de bi an önce geçer