Elfgrn Ara vermiştim, tekrar başladım diyete. Aralıklı oruç yapıyorum. 12:00-18:00 arası yiyorum genellikle. Çay ve kahvede sınırım yok. Ekmeği tamamen bıraktım. Makarna ve pilavı da azalttım. Meyve çok sevmem ama meyve öğünü ekledim. İstediğim kiloya ulaşana dek bırakmam umarım. Herkese bu yolculukta kolaylıklar diliyorum🌻