Emin degilim acaba ondanmidir bilmiom belki yardimci olabilirim diye cevaplayim dedim dün tesadüfen instada bir paylasima denk geldim bezi görünce dikkatimi cekmisti pembemsi biseydi diye havalar sicak oldugundan cocuklarin daha cok siviya ihtiyaci varmis yeterli karsilanmadiginda boyle bir renk olmus 🤔