Pnarferah ben bebek pipisi görmemiştim hiç yani normali nasıl bilmiyordum 😬 bir de çok küçüktü 2 aylıkken sünnet oldu minicikti. Siz kontrole gittiğinizde bir sorun ya da sünnet yapan doktorlarla wp üzerinden konuşursanız fotoğraftan yorum yaparlar. Bizimmdoktorumuz fotoğrafı atar atmaz yapışıklık var 5 kiloya yaklaşsın hemen sünnet edelim demişti