Hanabii yanında sakince kalabilmek önemli. Anlıyorum şunu şunu yapmamı istemiyorsun ve buna öfkeleniyorsun ama ağladığında seni anlayamıyorum ve benimle düzgün iletişime geçmeni istiyorum. Sonra yine tabii ki ağlamaya devam edecek ama tepkinizde kararlı olursanız bir haftaya bu alışkanlığı bırakır. Kızmayın ya da bağırmayın, sarılmak istersen buradayım,mutfaktayım vs diyip çıkabilirsiniz. Daha fazla susturmaya çalışırsanız ilgi çektiğini farkedip susmayacaktır