Kızlar selam şu forumda en sık beni görür oldunuz😂 Bebeğim 20 aylık ve ben çalısıyordum 1 hafta kadar önce işi bıraktım. Bu süreçte kızıma annem, kayınvalidem baktı ve kızım şöyle bir huy edenmiş ağladığında her şeyi yaptırabilmek… Numaradan ağladığını anlayabiliyorum sesi bir değişik oluyor çünkü arada susuyor vs. Bi kaç gündür huy edindi yanımda ağlamasa bile odasına gidiyor orada ağlıyor arada susup dinliyor geliyor muyum diye. Çok gittim ama susmuyor bende artık gitmemeye karar verdim istediği kadar ağlasın susana kadar müdahale etmeyeceğim. Bu bir işe yarar mı? Ağlama dinlemekten çok yoruldum artık eşimle ikimizde gerginiz 7/24 bu ses bizi deli ediyor.