Sksjsjjsks Kızlar kızımı sinek mı ısırdı ne oldu anlamadım böyle şişip su toplamış bazıları fenistil aldım dün sürdüm ama inme yok artı gece ateşi çıktı 39 kadar var mı yaşayan birazdan sağlık ocağına gösterecem bir ?
leylaaksuu Sksjsjjsks sinek ya da arı olabilir ama enfeksiyon kapmış bu ısırıktan bence doktora götürmenizde fayda var geçmiş olsum
larissabayzan Sksjsjjsks geçmiş olsun örümcek ısırığına benzettim ben yoğurt sürsen biraz zehirine iyi gelir
Sksjsjjsks leylaaksuu tek bir yerde değil ama 4 5 yerde var 2 tanesi böyle su toplamış teşekkür ederim götürüyorm şu an
kevsersanlii Sksjsjjsks yani benim ki de hafif ateş oluyor geçiyor ama ben dişe bağlıyorum sıcaktan da olabilir diye düşündüm
Sksjsjjsks larissabayzan yaa bilmiyorum ki ne ısırdığını sinek diye düşünüyorum ben ama oda olabilir ateşlendi falan ondan korktum götürüyorum baktıracağım teşekkür ederim
hamcokelek33 Sksjsjjsks sinek değil bu örümcek yada başka bir böcek . Bence gecikmeden doktora götürün
burcuukk Merhaba benim oğlumda da iki gün arayla böyle ısırık ve su toplamalar oldu bir cildiyeye fotoğraf gönderdim böcek ısırmış dedi. Size ilaç olarak ne yazdı. Biz fucidin kullanıyoruz ama önceki su topladığı yer bile düzelmedi