rabiay2 Aptamil prematil mama kullanan var mı arkadaslar? İkizlerim var ve şu an onu kullaniyorum fakat kabızlık ve gaz sorunu yaptı. Bunu yaşayan var mı? Varsa nasıl bir yol izlediniz
3kedili2bebekli rabiay2 bebisleriniz belirtli bir kiloya ulaşana kadar malesef başka mama şansı yok 🥺 kabızlık ve gaz sorunu için doktorunuza danışarak mamalarina zeytinyağı koyabilirsiniz bol bol gaz masajı yapın
seyma2442 rabiay2 ben kullandım sıkıntı yaşamadım ama çok gazlıydı ama gaızını çıkarabiliyordu kabızlık için mamanın içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsiniz arada bir
seyma2442 rabiay2 ben kullandım sıkıntı yaşamadım ama çok gazlıydı ama gaızını çıkarabiliyordu kabızlık için mamanın içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsiniz arada bir
duyguluinsan seyma2442 zeytinyağı şehir efsanesi Osman gönülal hocanın da videosu var. Zeytinyağı ince bağırsakda tamamen emilir. Kabızlık kalınbağırsak da yaşanır. Benim bebişimde küçük doğdu. Prematil kullandık. Masaj yapmak çok faydalı geldi.
kkaderak rabiay2 Merhaba mamasına 1 çay kaşığı hakiki zeytinyağlı koyun aynı sorunu bende ikizlerimde yaşadım gaz konusunda baya iyi geliyor
a_ne00444 rabiay2 3 kilo olana kadar kullandık doktor o şekilde dedi sakın değiştirmeyin kilo alımı en iyi onda oluyor prematüre bebeklerde gaz için masaj ve peribiyotik damla gaz damlası kullanın kabızlık için mamaya zeytinyağı bu şekilde rahatliyorduk