mombabe Emekleme yok, sürünürek koluyla ittirerek gidiyor . Kendi başına ortamasaya diyelim kalkamıyor. Uzanıyor koluyla ama dizlerinin üstüne kalkamıyor. Gösteriyorum ama yok ben mi beceremiyorum sorun mu var anlayamadım
umaytoom mombabe emeklememesi sürünmesi sıkıntı değil de bebeginiz kilolu mu acaba kilolu bebekler daha hareketsiz olurlar o yüzden soruyorum kendini kaldıramıyor olabilir eğer kilolu ise
Sekerpare_ mombabe Aynı benim bebeğim 😀diğer iki çocuğum 8 aylık iken emekledi koltuklar da sıraladı bu bebeğim döne döne gidiyor evde emekleme sıralama yok 😀
minikoalaannesi mombabe benimki de ayni 8 ay 26 gunluk bahsettiginiz durumun aynisi bi de ustune agliyo sinirinden😂
Sekerpare_ mombabe Normal canım benim diğer ikisi gibi değil bu bebeğim her çocuğun gelişimi farklıdır
mombabe Sekerpare_ evet farklı biliyorum aslında ama işte daha ayağa bile kalkamıyor yanlış mı yapıyorum öğretemiyor muyum diye takıldım
mombabe minikoalaannesi benimki kucak bebeğiydi hiç yerde oynamaz 10 aylık yeni yeni oynuyor resmen. Sizinki daha erken alışır büyük ihtimalle
minikoalaannesi mombabe emekleme pozisyonuna falan hic tahammulu yok surekli elimizden tutup ayaga kalkmak istiyo ama oyle de duramiyo tabi daha ona da sinirleniyor