gkyy Oğluma mama veriyorum her 10 ml de gazı geliyor yemeyi bırakıyor anlamadım gitti biberonla mı alakalı böyle sorun yaşayan var mı
gkyy tonymontana öyle kullanıyorum aslında anlamadım yani sürekli yerken ağlıyor bi mamayı 1 saatte yiyoruz gaz cıkarırken