Benim okula gömülmüş öğretmenim ve hala okuyorum bi bitemedi… havaalanına gömersen hayatı hep yolculukla geçer bir yere tutunamayabilir. Hastaneye gömersen hep hastalıkla boğuşabilir vs. Ormana gömersen insanlardan uzak kalabilir. Böyle çok şey diyorlar inanıyorum da açıkçası. Yani tüm hayatını etkilemez ama bence bu bir tür büyüdür. Bence bu yüzden, bir yere gömmektense, güzel anıların olduğu fotoğraflarla, diploma, altın, yüzük gibi objelerle bir kutuda saklanması uygun olur gibi⭐️ veya gömerken yanına niyeti de yazıp gömebilirsiniz. Mesela okuyup büyük adam olsun yazıp okula gömebilirsiniz. Kaynak; sadece ben😁