perla_
Seramikçiyim🏺Markam var ve bu sene sonunda tekrar atölye açacağım.
Ayrıca Resim bölümü mezunuyum, formasyonum da var fakat hiç KPSS’ye girip atanmaya çabalamadım ya da öğretmenlik için uğraşmadım, yani aslında hem resim sanatçısı hem resim öğretmeniyim de, ek olarak Cam Ustasıyım ve Çinicilikte yapıyorum.