bebegim0001 Anneler bebeğim 2 gün sonra 10 aylık oluyor ama uyku düzeni yerle bir oldu gece ağlama atakları oluyor uykuya zor güç dalıyor sizce neden? Ve sürekli ayakta sallanmak istiyor :(
nurbahar33 bebegim0001 bu ayda atak var . bazı bebekler böyle ağır geçiriyorlar atakları aynı benim kız gibi. 12 aylık olduk ama etkileri devam ediyor. ben ilk defa uyku içim takviye veriyorum düşünün halimi . şimdi de 12. ayda uyku gerilemesi varmış.
cennet179_ Benim bebeğim de öyle şu aralar. 5 gün sonra 10 aylık olacak. İlk dişlerini çıkarıyor o da etkili sanırım ama sanki başka bir ağrısı varmış gibi de anlayamıyorum. Emerek uyuyor benimki de sürekli emmek istiyor. Ağlayarak uyanıyor sürekli. 😢
aydint 9 ay 26 günlük kızım, uyku sorun beslenme sorun 3 diş çıktı,Allahtan sabır istediğim günledeyim çok bunalıyorum