1zeynosileannis Gece 11 de süt kaynattım uyuyakalmisim sabah 5 te baktım hala ılıktı tam soğumamış ama yoğurt için az daha sıcak olması lazımdı azıcık ısıtı mayaladım tadı kokusu normaldi ama 6 saatte bozulmuş mudur internette dayanır diyor ama bilen var mı
sahaneee Hiçbir sorun olmaz bozulmamıştır tam soğumamış bile bozulsa ekşi kokar zaten sen fark edersin bariz afiyet olsun😇 1zeynosileannis
1zeynosileannis sahaneee evet bozuk süt aldık birkaç kez hemen kesiliyor kokusu tadı da kötü oluyor ama ne bileyim korktum bebekler yiyecek diye. Teşekkür ederim ☺️
sahaneee 1zeynosileannis çok hakkısınız bende genelde mayalarken unuttuğum için öyle yapıyorum ondan rahat konuştum🤣 tadına bakarsınız yine🥰 afiyet olsun bebişleereee