gizosgamzismom Kızlar vücudum da sivilce gibi şeyler var acayip kaşınıyor neden olur bu neredeyse 2 haftadır var her yerim de iz de kalır gibi oluyor ne bu yaaaa hani sinek ısırır kasirsin kabarır kabuk tutar gibi olur ya öyle ama her yerin öyle
Yusufagahinannesi Alerji olabilir kurdeşen olabilir egzama olabilir bunu doktora sormanız gerekiyor. Bahsettiğiniz süre çok uzun bi an önce doktora gözükün bence