Merhaba dogum sonrasi dikislerim ödem toplayinca 3. Gun normal dogum aonrasi hastanede yatmamam ragmen maleaef perinemde kocaman bi kavusmayan dikis her oturusda yirtilip gidiyor makata dogru doktor ic dis yeniden dikis hapilacak dedi ama ameliyat olamadim hala devlet hastanesinde onerebileceginiz doktor varmi sehir hic farketmez o kadar kotu durdayimki artik ozeldede 80 ile 200 bin arasi istiyorlar cok fazla malesef onada buycem yok bilgisi olan yardimci olursa cok sevinirim aimdiden cok tesekkurler🌸