Benim kizimdada vardı doğduğunda çocuk kardilojine yönlendirdi doktorumuz. Sağlıkçı akrabalarim korkamam gerektiğini masum üfürüm olabileceğini söyleşiler 1 buçuk aylıkken rutin muayenede kapanmıştı. Muhtemelen masum ufurumdur. Bebeğinizi gözlemleyin tırnaklarıni dudak ve dilini morarma falan görürsen ihmal etme