Elifinannesii_ Kızlar erken değilmi ilk çocuğumda 8-9 aylıktı ilk dişi o zaman çıkmıştı . Sürekli memeye bastırıyordu var gücüyle meme ucum çok acıyordu . Böyle ucu hafif çıkmış görünüyor tam patlamamış ama çıkmak üzere. Erken değil mi? Normal mi acaba
soncahilbukucuu Elifinannesii_ benimkide aynı zeytinyağı karanfil karışımı yaptım azda olsa rahatlatıyor
ndaaa41 Elifinannesii_ benimde bebeğim şuan 3 ay 14 günlük 3 ay hemen girdikten sonra sol alt dişini patlattı. Baya gözüküyor ele geliyor şuan sağ taraftakide patladı lişimdi bana da erken geliyor ama normal diyende var doktora danışmak en iyisi
mamylatte Benim bebeğimde 3 ay 23 günlük bunaralar sürekli eli ağzında ve her bulduğunu ağzına alıyor bende acaba mı diyorum