Kızım 6 aylık doğumundan 15 gün sonra hızlı anemi oluştu. 1 ayın sonunda kan ilacı kullanmaya başladıl. Ocean kullandım sabit kaldı. Doktorum başka ilaç önerdi onu kullandık hgb 10.2den 10.9 a yükselmiş ama demir 100-250 ug referans değeriyken kızımın 19.91 çıkmış. Bu normal mi bilmiyorum. Kan değeri yükselirken demir neden düşer? Ferittinde en düşük 25 olmalıyken 20 çıkmış. Doktorumuz izne çıktığından sonuçları gösteremedim ama acayip kafamı kurcalıyor.