melikekoselii22 şuan tam olarak açacağım başlık buydu, 22 aylık az önce oldu ve 2 gün önce de. Bir anda saçma şeyler söyleyerek “mama-elma” ağlamaya başlıyor ama gözü kapalı. Acıktı mı diye yiyecek teklif ediyorum ama asla, daha çok ağlıyor. Ellerini ağzına soktuğunu fark ettim bugün ama herhalde 8 parmağını falan aynı anda sokmaya çalışıyor. Arka azılar kaldı sadece onlar mı diye geldi aklıma ama. Gözü kapalı ağlıyor 10-15 dk sürüyor sakinleşmesi kucağıma alayım diyorum daha çok ağlıyor böyle bir garip dediğiniz gibi korkmuş gibi. Bende tam bu cevabı aramak için foruma girdim, normal mi acaba diye