Pogcayanakannesii merhaba ben 2,5 sene önce oldum 123 kilodan 63 kiloya düştüm. Ameliyatın 11. Ayında hamile kaldım çocuğum oldu çok şükür 🤲 iyi ki oldum hayat kalitem arttı ben gayet memnunum. Annem kuzenim dayım 3 yakın aile dostumuz da oldu hepsi de memnun. Tabi zor yönleri yok değil ama şişman sağlıksız olmaktansa riskleri göze almak daha mantıklı geldi zamanında