Pinkgold Merhaba anneler oğlumun alnı şiş durumda öyle fazla değil önceden baya şişti burnuna kadar şişti sizce neden şişmiştir biyere falanda vurmadı morardı falanda yok
Pinkgold simseklivekalpli bundan önce adenovirüs yaşadık ondan sonra bu alnında şişlik oldu acaba sinuzit falan mı oldu ki böyle şişti ağrısıda yok gayet normal sadece çok hafif şiş duruyor
simseklivekalpli Pinkgold adenovirus sürekli yaşar benimkiler o zaman da olmamıştı aslında. İçiniz rahat etsin ben olsam götürürdüm darbe olmadığına eminsem